Časté dotazy

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu? 

Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopu se následně objeví ve vedlejším políčku. Zboží, které aktuálně není skladem, nelze objednat a ve výběru velikostí je označeno světlou/šedou barvou. 


Kdy dostanu objednané zboží na e-shopu? 

Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. V případě platby dobírkou nebo platební kartou bude zboží na Vaši adresu odesláno v den vytvoření objednávky, případně následující pracovní den. Zvolíte-li platbu převodem na náš účet, odešleme zboží do dvou pracovních dnů po obdržení platby. V období výprodejů, Vánoc apod. se expedice může zpozdit o 2-3 dny. 

Umožňujete osobní odběr nebo rezervaci zboží na prodejně? 

Osobní odběr na prodejně v současné době neumožňujeme. Je možné si však vytvořit na prodejně rezervaci zboží, a to ze zásob dostupných na prodejnách. Rezervace je platná 2 dny od vytvoření a potvrzení rezervace, poté je zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Obsluha prodejny nejdříve ověří dostupnost a kvalitu příslušného zboží na prodejně a následně Vám rezervaci potvrdí. Na toto potvrzení je nutné vyčkat, informace Vám bude doručena e-mailem. 

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně? 

Na naší autorizované prodejně umožňujeme provést výměnu velikosti, ale pouze za stejné zboží, stejné barvy. Vrácení zboží zakoupeného na e-shopu na prodejně standardně neumožňujeme. Vždy je však možné zboží vrátit zpět na adresu e-shopu a vytvořit novou objednávku na libovolné zboží.

Pro naše zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, zboží je potřeba vracet kompletní, nepoškozené a s visačkami. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo dodacího listu a vyplněný formulář (ke stažení zde). 


Jakým způsobem mohu zboží bez udání důvodu vrátit nebo v případě závady reklamovat a na jakou adresu ho mám zaslat? 

Zboží zasílejte na adresu:  ALPINE PRO, a.s., reklamační odd., Kodaňská 46, Praha, 10100. 

Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář (ke stažení zde). Pro naše zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, zboží je ale nutné vracet kompletní, nepoškozené a s původní krabicí a visačkami. 


Mohu si zboží objednat i do zahraničí? 

V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, prosíme využijte slovenský e-shop www.alpinepro.sk 


Jsou ceny zboží na e-shopu stejné jako na autorizované prodejně? 

Ano, ceny zboží jsou stejné jako na našich autorizovaných prodejnách, nicméně některé časově omezené akční nabídky se mohou lišit. 

Jak zjistím stav své objednávky? 

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem. Nejprve obdržíte e-mail potvrzující objednávku, a poté Vás budeme informovat o odeslání zboží na Vaši adresu. Pokud jste registrován/a do ALPINE PROgramu, zjistíte stav své objednávky i ve svém osobním účtu v sekci Moje objednávky.   


Je možné nechat si přeposlat zboží z jedné prodejny na druhou?
Bohužel, tuto službu neposkytujeme.  


Kdy se dovolám na zákaznickou linku?
Naše zákaznická linka je dostupná na tel.: +420 222 530 700 vždy od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků a dnů pracovního volna, od 9:00 do 16:00 hod. 


Co je to ALPINE PROgram? 

ALPINE PROgram je věrnostní program, určen zákazníkům ALPINE PRO s cílem ocenit jejich věrnost značce ALPINE PRO, zejména formou bonusových voucherů, speciálních akcí a zvýhodněných cen. Další podrobnosti a informace o tom, jak se zaregistrovat, naleznete zde


Za jak dlouho po uskutečnění nákupu mi budou připsány věrnostní body z ALPINE PROgramu? 

V případě nákupu na prodejně Vám věrnostní body budou přičteny ihned. Nakoupíte-li na e-shopu, přičteme Vám body 30 dní po vystavení faktury.   

Lze kombinovat více slevových voucherů při jednom nákupu?
Ano, vždy však musí být zachovány podmínky pro uplatnění každého jednoho voucheru.

Lze uplatnit slevový voucher i na zlevněné zboží nebo na úhradu přepravních poplatků?

Voucher lze uplatnit i na zlevněné zboží, ale 
nelze jej použít na úhradu poštovného a doběrečného.

Lze 
použít slevový voucher získaný na Slovensku i v ČR a naopak?
Ne, každý voucher lze použít jen v zemi, pro kterou byl vystaven.

Mohu při objednávce uplatnit i 
slevový voucher s vyšší hodnotou, než je celková hodnota objednávky?
V případě voucheru s hodnotou do 500 Kč můžete, ale nevyčerpaná hodnota voucheru propadne. Pro uplatnění voucheru s hodnotou vyšší než 500 Kč musí být hodnota objednávky (bez poštovného) vyšší než hodnota voucheru.

Pokud vrátím zboží, na které jsem použil slevový voucher, bude mi vrácena hodnota voucheru?

Ne, hodnota poukázky je nevratná. 

Jak dlouho platí Bonusový voucher vygenerovaný za nákupy?

Platnost každého voucheru je uvedena přímo na voucheru, obvyklá doba platnosti je 2 měsíce od jeho vystavení.

Kdy se generuje 
Bonusový voucher?
Bonusový voucher se generuje vždy na začátku každého měsíce, a to v případě, že máte na svém bodovém kontu dostatečný počet bodů - alespoň 2000 bodů. V takovém případě se Vám vygeneruje voucher v hodnotě 100 Kč. Za každých dalších 1000 bodů se hodnota voucheru zvýší o 50 Kč.

Máte-li tedy na účtu například 4700 bodů, bude Vám vygenerován voucher s hodnotou 200 Kč a 700 bodů Vám zůstane do dalšího období.

Jak mohu sbírat body v ALPINE PROgramu?
Body sbíráte za nákupy zboží na prodejnách ALPINE PRO nebo na autorizovaném e-shopu www.alpinepro.cz a www.alpinepro.sk . Za každou utracenou 1 Kč Vám připíšeme na účet ALPINE PROgramu 1 bod. Na Slovensku za každé utracené 1 euro obdržíte 25 bodů. Za nákupy v autorizovaném e-shopu Vám budou body připsány 30 dní od vystavení faktury.

Zpět na výpis článků