Doprava zdarma od 1 500 Kč Nezávazná rezervace Vrácení do 30 dnů Věrnostní program E-SHOP 605 237 990, Po - Pá 9:00 - 16:00
eshop@alpinepro.cz

Časté dotazy

  1. Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

    Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopu se následně objeví ve vedlejším políčku. Zboží, které aktuálně není skladem, nelze objednat a ve výběru velikostí je označeno světlou barvou.

  2. Kdy dostanu objednané zboží?

    Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. V případě platby dobírkou bude zboží odesláno na Vaši adresu obvykle následující pracovní den, nejčastěji však do 2 pracovních dnů od uskutečnění objednávky. Zvolíte-li platbu převodem na náš účet, odešleme zboží do dvou pracovních dnů po obdržení platby. Pokud by ve výjimečných případech došlo ke zpoždění zásilky (vánoční období, sezónní výprodeje, aj. …), budeme Vás o takovém zpoždění informovat

  3. Umožňujete osobní odběr zboží na prodejně?

    E-shop umožňuje nyní pouze rezervaci zboží ze zásob dostupných na prodejnách. Rezervace je platná 2 dny od vytvoření a potvrzení rezervace, poté je zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Rezervaci vždy potvrdí obsluha prodejny, která ověří dostupnost a kvalitu příslušného zboží na prodejně. Na toto potvrzení je nutné vyčkat, informace Vám bude doručena e-mailem.

  4. Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

    Výměny zboží neposkytujeme, pouze ve výjimečných případech po dohodě s eshopem. Vždy je však možné zboží vrátit a vytvořit novou objednávku. Je to také mnohem rychlejší varianta. Pro naše věrnostní zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, zboží je ale potřeba vracet kompletní, nepoškozené a s původní krabicí a visačkami. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo dodacího listu a vyplněný formulář (ke stažení zde).

  5. Kam mám zboží zaslat při vrácení do 14/30 dnů nebo při reklamaci?

    POZOR: Od 1.1.2017 změnila společnost Alpine Pro své sídlo a také místo pro doručování vráceného zboží. Nová adresa je: Reklamační odd. Alpine Pro, Kodaňská 46, Praha, 10100. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář (ke stažení zde). Při nákupu zboží na prodejně je ale třeba řešit reklamace a vrácení opět pouze na prodejně.

  6. Jak mám reklamovat zboží?

    Přesný postup jak reklamovat zboží, najdete zde.

  7. Můžu si zboží objednat i do zahraničí?

    V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, prosíme využijte slovenský eshop www.alpinepro.sk

  8. Jsou ceny zboží stejné jako na prodejně?

    Ano, ceny zboží jsou stejné jako na našich prodejnách, nicméně některé akční nabídky se mohou lišit.

  9. Co je to Alpine program?

    Alpine program je věrnostní program, určen zákazníkům Alpine Pro s cílem ocenit jejich věrnost značce Alpine Pro, zejména formou speciálních akcí a zvýhodněných cen. Další podrobnosti a informace o tom, jak se zaregistrovat, naleznete zde.

  10. Jak mohu získat výhody Alpine programu?

    Všechny výhody Alpine Programu získáte ihned po bezplatné registraci na eshopu nebo na prodejně.

  11. Mohu využít výhod a slev Alpine programu na e-shopu?  

    Ano, výhody a slevy Alpine programu jsou totožné jako při nákupu v kamenné prodejně. Pro využití výhod Alpine Programu na eshopu je potřeba se zdarma registrovat na prodejně nebo na eshopu.

  12. Jak zjistím stav své objednávky?

    O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat emailem. Nejprve obdržíte email potvrzující objednávku a poté Vás budeme informovat o odeslání zboží na Vaši adresu.

  13. Je možné si zboží rezervovat na prodejně?

  14. Ano, zboží si můžete zarezervovat na vybraných prodejnách ALPINE PRO. Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu a zvolte „rezervace prodejna“. Poté vyberte vyhovující prodejnu, která má požadované zboží skladem. Po ověření skladové dostupnosti Vás bude o připravenosti informovat daná prodejna. Rezervační doba je 2 dny, poté bude zboží uvolněno do volného prodeje.

  15. Je možné nechat si přeposlat zboží z jedné prodejny na druhou?

  16. Bohužel toto není možné z kapacitních důvodů.

  17. Když si vytvořím rezervaci zboží, může mi jej prodejna poslat domů?

  18. Bohužel ne. Prodejny nejsou uzpůsobeny k odesílání zboží, proto je rezervaci možné vyzvednout pouze osobně.

  19. Lze zboží z eshopu objednat na prodejnu a tam si ho vyzvednout?

  20. Zboží dostupné pouze na eshopu nelze poslat na prodejnu. Místo toho můžete využít možnosti rezervace zboží z disponibilní zásoby prodejny.

Zpět na výpis článků