Doprava zdarma od 1 500 Kč Nezávazná rezervace Vrácení do 30 dnů Věrnostní program E-SHOP 605 237 990, Po - Pá 9:00 - 16:00
eshop@alpinepro.cz

Časté dotazy

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopu se následně objeví ve vedlejším políčku. Zboží, které aktuálně není skladem, nelze objednat a ve výběru velikostí je označeno světlou barvou.

Kdy dostanu objednané zboží?

Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. V případě platby dobírkou bude zboží odesláno na Vaši adresu obvykle následující pracovní den, nejčastěji však do 2 pracovních dnů od uskutečnění objednávky. Zvolíte-li platbu převodem na náš účet, odešleme zboží do dvou pracovních dnů po obdržení platby. Pokud by ve výjimečných případech došlo ke zpoždění zásilky (vánoční období, sezónní výprodeje, aj. …), budeme Vás o takovém zpoždění informovat

Umožňujete osobní odběr zboží na prodejně?

E-shop umožňuje nyní pouze rezervaci zboží ze zásob dostupných na prodejnách. Rezervace je platná 2 dny od vytvoření a potvrzení rezervace, poté je zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Rezervaci vždy potvrdí obsluha prodejny, která ověří dostupnost a kvalitu příslušného zboží na prodejně. Na toto potvrzení je nutné vyčkat, informace Vám bude doručena e-mailem.

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Výměny zboží neposkytujeme, pouze ve výjimečných případech po dohodě s eshopem. Vždy je však možné zboží vrátit a vytvořit novou objednávku. Je to také mnohem rychlejší varianta. Pro naše věrnostní zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, zboží je ale potřeba vracet kompletní, nepoškozené a s původní krabicí a visačkami. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo dodacího listu a vyplněný formulář (ke stažení zde).

Kam mám zboží zaslat při vrácení do 14/30 dnů nebo při reklamaci?

POZOR: Od 1.1.2017 změnila společnost ALPINE PRO své sídlo a také místo pro doručování vráceného zboží. Nová adresa je: Reklamační odd. ALPINE PRO, Kodaňská 46, Praha, 10100. Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář (ke stažení zde). Při nákupu zboží na prodejně je ale třeba řešit reklamace a vrácení opět pouze na prodejně.

Jak mám reklamovat zboží?

Přesný postup jak reklamovat zboží, najdete zde.

Můžu si zboží objednat i do zahraničí?

V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, prosíme využijte slovenský eshop www.alpinepro.sk

Jsou ceny zboží stejné jako na prodejně?

Ano, ceny zboží jsou stejné jako na našich prodejnách, nicméně některé akční nabídky se mohou lišit.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat emailem. Nejprve obdržíte email potvrzující objednávku a poté Vás budeme informovat o odeslání zboží na Vaši adresu.

Je možné si zboží rezervovat na prodejně?

Ano, zboží si můžete zarezervovat na vybraných prodejnách ALPINE PRO. Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu a zvolte „rezervace prodejna“. Poté vyberte vyhovující prodejnu, která má požadované zboží skladem. Po ověření skladové dostupnosti Vás bude o připravenosti informovat daná prodejna. Rezervační doba je 2 dny, poté bude zboží uvolněno do volného prodeje. 

Je možné nechat si přeposlat zboží z jedné prodejny na druhou?

Bohužel toto není možné z kapacitních důvodů.

Když si vytvořím rezervaci zboží, může mi jej prodejna poslat domů?

Bohužel ne. Prodejny nejsou uzpůsobeny k odesílání zboží, proto je rezervaci možné vyzvednout pouze osobně.

Lze zboží z eshopu objednat na prodejnu a tam si ho vyzvednout?

Zboží dostupné pouze na eshopu nelze poslat na prodejnu. Místo toho můžete využít možnosti rezervace zboží z disponibilní zásoby prodejny.

Kdy se dovolám na zákaznickou linku?

Naše zákaznická linka je dostupná na tel.: +420 605 237 990 vždy od pondělí do pátku s výjimkou státních svátků a dnů prac. volna od 9:00-16:00.

Co je to ALPINE PROgram?

ALPINE PROgram je věrnostní program, určen zákazníkům ALPINE PRO s cílem ocenit jejich věrnost značce ALPINE PRO, zejména formou bonusových voucherů, speciálních akcí a zvýhodněných cen. Další podrobnosti a informace o tom, jak se zaregistrovat, naleznete zde.

Jak mohu získat výhody ALPINE PROgramu?

Všechny výhody ALPINE PROgramu získáte ihned po bezplatné registraci na eshopu nebo na prodejně.

Mohu využít výhod a slev ALPINE PROgramu na e-shopu?  

Ano, výhody a slevy ALPINE PROgramu jsou totožné jako při nákupu v kamenné prodejně. Pro využití výhod ALPINE PROgramu na eshopu je potřeba se zdarma registrovat na prodejně nebo na eshopu.

Za jak dlouho po uskutečnění nákupu mi budou připsány věrnostní body?  

V případě nákupu na prodejně Vám věrnostní body budou přičteny ihned. Nakoupíte-li na eshopu, přičteme Vám body 30 dní po vystavení faktury.

Lze kombinovat více slevových voucherůpři jednom nákupu?

Ano, vždy však musí být zachovány podmínky pro uplatnění každého voucheru.


Lze uplatnit slevový voucher i na zlevněné zboží nebo na úhradu přepravních poplatků?


Voucher lze uplatnit i na zlevněné zboží, ale
nelze jej použít na úhradu poštovného a doběrečného.

Lze použít slevový voucher získaný na Slovensku i v ČR a naopak?


Ne, každý voucher lze použít jen v zemi, pro kterou byl vystaven.


Mohu při objednávce uplatnit i slevový voucher s vyšší hodnotou, než je celková hodnota objednávky?


V případě voucheru s hodnotou do 500 Kč můžete, ale nevyčerpaná hodnota voucheru propadne. Pro uplatnění voucheru s hodnotou vyšší než 500 Kč musí být hodnota objednávky (bez poštovného) vyšší než hodnota voucheru.


Pokud vrátím zboží, na které jsem použil slevový voucher, bude mi vrácena hodnota voucheru?


Ne, hodnota poukázky je nevratná. 


Jak dlouho platí Bonusový voucher vygenerovaný za nákupy?


Platnost Bonusového voucheru je 2 měsíce od jeho vystavení. Platnost ostatních slevových voucherů (Uvítací voucher a další) se může lišit a vždy je uvedena přímo na voucheru.


Kdy se generuje Bonusový voucher?


Bonusový voucher
se generuje 1x měsíčně, pokud máte na svém bodovém kontu alespoň 2000 bodů. V takovém případě se Vám vygeneruje Bonusový voucher v hodnotě 100 Kč. Za každých dalších 1000 bodů se hodnota voucheru zvýší o 50 Kč. Máte-li tedy na účtu například 4700 bodů, bude Vám vygenerován voucher s hodnotou 200 Kč a 700 bodů Vám zůstane do dalšího období.

Jak mám sbírat body?

Body sbíráte za nákupy zboží na prodejnách ALPINE PRO nebo na autorizovaném eshopu www.alpinepro.cz a www.alpinepro.sk . Za každou utracenou 1 Kč Vám připíšeme na Váš účet ALPINE PROgramu 1 bod. Na Slovensku za každé utracené 1 euro obdržíte 25 bodů. Za nákupy v autorizovaném eshopu Vám budou body připsány 30 dní ode dne nákupu.

Zpět na výpis článků