Časté dotazy

Objednání zboží

Jak zjistím, zda je zboží skladem na e-shopu?

Na stránce produktu pod cenou zboží zvolte požadovanou velikost a barevnou variantu. Informace o dostupnosti zboží na e-shopu se následně objeví ve vedlejším políčku. Zboží, které aktuálně není skladem, nelze objednat a ve výběru velikostí je označeno světlou/šedou barvou.

Mohu si zboží objednat i do zahraničí?

V současné době zboží zasíláme pouze na území ČR. Pokud si přejete zaslat zboží na Slovensko, prosíme využijte slovenský e-shop www.alpinepro.sk.

Jsou ceny zboží na e-shopu stejné jako na autorizované prodejně?

Ano, ceny zboží jsou stejné jako na našich autorizovaných prodejnách, nicméně některé časově omezené akční nabídky se mohou lišit.

Jak zjistím stav své objednávky?

O stavu Vaší objednávky Vás budeme průběžně informovat e-mailem. Nejprve obdržíte e-mail potvrzující objednávku, a poté Vás budeme informovat o odeslání zboží na Vaši adresu. Pokud jste registrován/a do ALPINE PROgramu, zjistíte stav své objednávky i ve svém osobním účtu v sekci Moje objednávky.

Kdy se dovolám na zákaznickou linku?

Naše zákaznická linka je dostupná na tel.: +420 222 530 700 vždy od pondělí do pátku, s výjimkou státních svátků a dnů pracovního volna, od 9:00 do 16:00 hod.

Doprava a platba

Kdy dostanu objednané zboží na e-shopu?

Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny. V případě platby dobírkou nebo platební kartou bude zboží na Vaši adresu odesláno v den vytvoření objednávky, případně následující pracovní den. Zvolíte-li platbu převodem na náš účet, odešleme zboží do dvou pracovních dnů po obdržení platby. V období výprodejů, Vánoc apod. se expedice může zpozdit o 2-3 dny.

Umožňujete osobní odběr nebo rezervaci zboží na prodejně?

Ano, nově nyní lze využít osobní odběr na prodejně. Jakmile bude objednávka doručena na Vámi zvolenou prodejnu, obdržíte e-mail s číslem objednávky a kód pro vyzvednutí. Zásilka Vám bude vydána po předložení těchto informací. Objednávky ,,Osobní odběr” lze platit pouze online kartou nebo bankovním převodem. Tento způsob objednávek nelze platit v hotovosti. Objednávka bude na prodejně uložena po dobu 5 dnů.
Maximální počet ks zboží v objednávce je 10ks a 15.000Kč.

Je možné si vytvořit na prodejně i rezervaci zboží, a to ze zásob dostupných na prodejnách. Rezervace je platná 2 dny od vytvoření a potvrzení rezervace, poté je zboží uvolněno k dalšímu prodeji. Obsluha prodejny nejdříve ověří dostupnost a kvalitu příslušného zboží na prodejně a následně Vám rezervaci potvrdí. Na toto potvrzení je nutné vyčkat, informace Vám bude doručena e-mailem.

Je možné nechat si přeposlat zboží z jedné prodejny na druhou?

Bohužel, tuto službu neposkytujeme.

Reklamace a vrácení zboží

Lze objednané zboží vyměnit nebo vrátit na kamenné prodejně?

Na naší značkové prodejně umožňujeme provést výměnu velikosti, ale pouze u stejného zboží, stejné barvy, a to do 14 dnů od zakoupení. Vždy je však možné zboží vrátit zpět na adresu e-shopu a vytvořit novou objednávku na libovolné zboží.

Pro naše zákazníky jsme prodloužili lhůtu na vrácení zboží na 30 dnů, zboží je potřeba vracet kompletní, nepoškozené a s visačkami. Ke zboží přiložte kopii faktury nebo dodacího listu a vyplněný formulář (ke stažení zde).

Vrácení na prodejně ALPINE PRO:
Jakýkoliv produkt můžete vrátit ve kterékoliv značkové prodejně ALPINE PRO v České republice. V tomto případě musíte v prodejně předložit spolu s produktem i fakturu, která byla přiložena k potvrzení o objednávce, číslo bankovního účtu, email a telefonní číslo. Fakturu musíte předložit v tištěné verzi. Peníze budou vráceny do 14 dnů od obdržení společností ALPINE PRO, a.s. v případě, že zboží je kompletní, nepoškozené a s původní krabicí a visačkami.

Jakým způsobem mohu zboží bez udání důvodu vrátit nebo v případě závady reklamovat a na jakou adresu ho mám zaslat?

Reklamované zboží (čisté a suché) zasílejte na adresu:
ALPINE PRO, a.s., reklamační odd.
Kodaňská 1441/46
101 00 Praha 10

Ke zboží přiložte kopii faktury a vyplněný formulář (ke stažení zde).
Reklamované zboží (čisté a suché) můžete také nechat na kterékoli naší značkové prodejně, která poté reklamaci přepošle na reklamační oddělení. Do 30ti dnů od předání na prodejně nebo obdržení kurýrem na reklamačním oddělení,  Vám bude zasláno vyhodnocení reklamace, v případě uznané reklamace Vám budou vráceny peníze. 

 

ALPINE PROgram, vouchery

Co je to ALPINE PROgram?

ALPINE PROgram je věrnostní program, určen zákazníkům ALPINE PRO s cílem ocenit jejich věrnost značce ALPINE PRO, zejména formou bonusových voucherů, speciálních akcí a zvýhodněných cen. Další podrobnosti a informace o tom, jak se zaregistrovat, naleznete zde.

Za jak dlouho po uskutečnění nákupu mi budou připsány věrnostní body z ALPINE PROgramu?

V případě nákupu na prodejně Vám věrnostní body budou přičteny ihned. Nakoupíte-li na e-shopu, přičteme Vám body 30 dní po vystavení faktury.

Lze kombinovat více slevových voucherů při jednom nákupu?

Ano, vždy však musí být zachovány podmínky pro uplatnění každého jednoho voucheru.

Lze uplatnit slevový voucher i na zlevněné zboží nebo na úhradu přepravních poplatků?

Voucher lze uplatnit i na zlevněné zboží, ale nelze jej použít na úhradu poštovného a doběrečného.

Lze použít slevový voucher získaný na Slovensku i v ČR a naopak?

Ne, každý voucher lze použít jen v zemi, pro kterou byl vystaven.

Mohu při objednávce uplatnit i slevový voucher s vyšší hodnotou, než je celková hodnota objednávky?

V případě voucheru s hodnotou do 500 Kč můžete, ale nevyčerpaná hodnota voucheru propadne. Pro uplatnění voucheru s hodnotou vyšší než 500 Kč musí být hodnota objednávky (bez poštovného) vyšší než hodnota voucheru.

Pokud vrátím zboží, na které jsem použil slevový voucher, bude mi vrácena hodnota voucheru?

Ne, hodnota poukázky je nevratná.

Jak dlouho platí Bonusový voucher vygenerovaný za nákupy?

Platnost každého voucheru je uvedena přímo na voucheru, obvyklá doba platnosti je 2 měsíce od jeho vystavení.

Kdy se generuje Bonusový voucher?

Bonusový voucher se generuje vždy na začátku každého měsíce, a to v případě, že máte na svém bodovém kontu dostatečný počet bodů - alespoň 2000 bodů. V takovém případě se Vám vygeneruje voucher v hodnotě 100 Kč. Za každých dalších 1000 bodů se hodnota voucheru zvýší o 50 Kč.
Máte-li tedy na účtu například 4700 bodů, bude Vám vygenerován voucher s hodnotou 200 Kč a 700 bodů Vám zůstane do dalšího období.

Jak mohu sbírat body v ALPINE PROgramu?

Body sbíráte za nákupy zboží na prodejnách ALPINE PRO nebo na autorizovaném e-shopu www.alpinepro.cz a www.alpinepro.sk . Za každou utracenou 1 Kč Vám připíšeme na účet ALPINE PROgramu 1 bod. Na Slovensku za každé utracené 1 euro obdržíte 25 bodů. Za nákupy v autorizovaném e-shopu Vám budou body připsány 30 dní od vystavení faktury. Body za nákup  mají platnost 24 měsíců.

Dárkové poukazy

Je možné uplatnit dárkové elektronické poukazy na e-shopu i na značkových prodejnách?

Ano, elektronické poukazy zakoupené na našem e-shopu www.alpinepro.cz je možné uplatnit na e-shopu i na značkových a frenšízových prodejnách. Poukazy je však možné uplatnit jen na zboží a to v hodnotě stejné nebo vyšší, než je celková hodnota poukazu. Poukazy nelze uplatnit na úhradu dopravy, dobírky ani na nákup jiných poukazů.

Jakým způsobem mi bude doručen dárkový elektronický poukaz?

Dárkový poukaz je při nákupu možné zaplatit pouze platební kartou a po zaplacení Vám bude doručen elektronicky e-mailem na adresu, kterou jste uvedl v objednávce. E-mailovou adresu je proto nutné zadat bezchybně, aby Vám byl dárkový poukaz zdárně doručen. Maximální nákup dárkových poukázek v jedné objednávce je 5 ks.